Gå till innehållet
Svenska
Suomeksi
Talande webb
Om webbplatsen
Start
Om oss
Aktuellt
Kalender
Videor
Våra åsikter
Medlemsblad
Erfarenhetstalare
Boka en erfarenhetstalare
Södra Finland och Åland
Österbotten
Grupper
Borgå
Helsingfors
Jakobstad
Korsholm och Vasa
Närpes
Pargas
Raseborg
Åbo
Åland
Webbutik
Kampanjer
Lättläst och arbete 2019
Vardagshjältar 2020
Arbete 2021
Mobbning 2022
Funktionshinderservice 2023
Personalbrist 2024
Tillgänglighet 2025
Kontakt
Bli medlem
Bli handledare
Kandidater2019
Elina Sagne-Ollikainen
1553850540
29.03.2019
kl. 11:09
Elina Sagne-Ollikainen (FP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Mikaela, Benjamin och Marina.
Kommentarer (0)
Kommentar
Signatur
Länk
Spamfilter
Skriv siffran 3 med bokstäver:
Markus Blomquist
Markus Blomquist (SFP) stöder vår kampanj om lättläst information. Med på bilden är även Mats Nordström från Steg för Steg.
Läs mera »
Mikael Holmberg
Mikael Holmberg (SFP) stöder vår kampanj om lättläst information. Med på bilden är även Mats Nordström från Steg för Steg.
Läs mera »
Sami Ryynänen
Sami Ryynänen (SDP) stöder vår kampanj om lättläst. Med på bilden är även John Pelkonen från Steg för Steg.
Läs mera »
Tuuli Hirvilammi
Tuuli Hirvilammi (gröna) stöder vår kampanj om lättläst. Med på bilden är även Johan Lustig från Steg för Steg.
Läs mera »
Outi Lankia
Outi Lankia (centern) stöder vår kampanj om lättläst.
Läs mera »
Anette Karlsson
Anette Karlsson (SDP) stöder vår kampanj om lättläst. Med på bilden är även Johan Lustig från Steg för Steg.
Läs mera »
Mikko Nieminen
Mikko Nieminen (VF) stöder vår kampanj om lättläst. Med på bilden är även John Pelkonen från Steg för Steg.
Läs mera »
Andreas Forsberg
Andreas Forsberg (KD) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Jonas Bergholm från Steg för Steg.
Läs mera »
Anna-Maja Henriksson
SFP:s ordförande Anna-Maja Henriksson stöder vår kampanj. Med på bilden är även Jonas Jansson från Steg för Steg.
Läs mera »
«
1
2
3
4
5
»